Wolfteam ByPass İndir - WTS Yeni ByPass 18.12.2013

Etiketler :
Wolfteam ByPass İndir - WTS Yeni ByPass 18.12.2013

Wolfteam ByPass İndir - WTS Yeni ByPass 18.12.2013


Wolfteam oyununda çalışan yeni Bypass yöntemi.

Wolfteam Bypass yöntemi yeni ve günceldir.


Wolfteam hileleri hack korumasından geçirmek için kullanabileceğiniz

güncel Wolfteam bypass yöntemini aşağıda ki videodan izleyebilirsiniz.


Videoda görüleceği üzere Wolfteam bypass yöntemi Windows 8

işletim sisteminde test edilmiş ve başarılı bir şekilde çalışmıştır.

Diğer işletim sistemlerinde denenmedi, isteyen deneyebilir.


Wolfteam çalışan bypass yöntemini öğrendikten sonra

Wolfteam hileleri kategorimizi ziyaret ederek hileleri indirebilirsiniz.


Wolfteam Çalışan Yeni ByPass Yöntemi - Videolu Anlatım





Yardım veya destek lazımsa ilgili konuya yorum atın, gerekli destek sağlanacaktır :)



6 yorum:

  1. Sadece win8'de denenmiş bizde işe yaramazsa ne yapıcaz ? Win7 32bit benimki

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar size şunu sölim sayfa yöneticisi kardeş yanlış anlama bunu bilgilendirme amaçlı sölüyorum lütfen yorumu yayınla arkadaşlar bilgisayarım windows8 3000 tle evkurdan aldık ve sistemin uygun ama yinede olmuyo hiçbir şekilde bir dosyayı silersiniz wolfta yinede olmaz ben bütün dosyaları çıkarttım yine olmadı yani işe yaramaz bu bypass ancak avital dosyasındakileri başka bir avital dosyasıyla olur başka bypasslar verirseniz avital dosyalı mutlu olurum iyi paylaşımlar :)

    YanıtlaSil
  3. Beyler Wolfteam Aeria Çalışmıyor Denemek İsteyenler için :(

    YanıtlaSil