Counter Strike 1.6 Hileleri 2016 Wall Hack İndir

Etiketler :

Counter Strike 1.6 Wall Hack 2016
counter strike 1.6 hileleri 2016, counter strike 1.6 wall hack 2016, cs 1.6 wall hack 2016
Counter Strike 1.6 Hileleri 2016 Wall Hack İndir
Merhaba arkadaşlar Counter Strike 1.6 Hileleri 2016
paylaşımları bu konumuzda ki Counter Strike 1.6 Wall Hack 2016
ile birlikte çok hızlıca devam etmektedir arkadaşlar

Counter Strike 1.6 Wall Hack kullanmak için
hileyi indirin ve yönetici olarak çalıştırın ekrana gelen
yazıdan sonra oyuna geçin ve hileyi kullanın

HİLE KISAYOLLARI
F7: Gece / Gündüz Modu
F8: Nişan Hilesi
F9: Wall Hack 1
F10: Wall Hack 2
F11: No Flash

HİLE VİDEOSU



Yardım veya destek lazımsa ilgili konuya yorum atın, gerekli destek sağlanacaktır :)



31 yorum:

  1. hacı çalışıyor çlışmasınada ölünce gösteriyor krşı tarafı kendi tkamını gösteriyor sade normlde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yaptın ben calıstıramadım beya

      Sil
    2. aynı sorun bendede var !

      Sil
    3. adam tam duvarın ordan geçerken gösterior aim çalışmadı ama

      Sil
  2. hile indirdim açtıktan sonra girdim tüm f tuşlarına bastım ama tık yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim oyunun görüntü kalitesini opengl yapman lazm yoksa calısmaz

      Sil
  3. muzikin adi ne nolursunuz soyleyin

    YanıtlaSil
  4. muzikin adi ne abi hemen soyle

    YanıtlaSil
  5. abi muzikin adi ne hemen soyle nolursun

    YanıtlaSil
  6. abi nolursun muzikin adi ne hemen soyle nolursun

    YanıtlaSil
  7. ABİ O KADAR GUZELKİ DİLLERE DESTAN

    YanıtlaSil
  8. Cok güzelmis kardasim Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  9. Alan Walker - Fade müziğin adı

    YanıtlaSil
  10. sadece nişan ve no flaş çalışıyo diyerleri çalışmıyo ilgilenirmisiniz.

    YanıtlaSil
  11. alan walker - Faded Şarkı ismi

    YanıtlaSil
  12. adam bildi pintle radyo çiziyo hilr diyr yuturuyo

    YanıtlaSil
  13. alan walker faded şarkının ismi

    YanıtlaSil