Point Blank TR Serkan Hack v5 (Uçma, Seri Atış Hilesi) 2014

Etiketler :


Point Blank TR Serkan Hack v5
Point Blank TR Serkan Hack v5 (Uçma, Seri Atış Hilesi) 2014

Daha önce eski sürümlerine yer verdiğimiz Point Blank Serkan Hack hilesinin
bu yazımızda yeni versiyonu olan Serkan Hack v5 hilesini sizlere vereceğiz.



Point Blank TR Serkan Hack v5 2014 - Hile Özellikleri

- Uçma Hilesi (Space tuşu ile çalışır)

- Hızlı Silah (Otomatik çalışır)

- No Respawn (Otomatik çalışır)

- Davet Hilesi (Otomatik çalışır)

- Seri Atış (Shift tuşu ile çalışır)



Point Blank TR Serkan Hack v5 2014 - Hile Kullanımı

1- Hileyi indirin ve içinde ki dosyaları masa üstüne atın.

2- Aşağıda verdiğimiz injector programını indirin ve o injector ile
indirdiğiniz dosyada bulunan "Serkan Hack v5.0.dll" dosyasını
Point Blank oyununa inject edin.

3- Daha sonra oyuna geçin ve hileleri lobide etkinleştirin.



UYARI: Tüm hileleri lobide etkinleştirin. En son uçma hilesini açın.



[Elinde İnjector Programı Olmayanlar - Tıkla İndir]


Point Blank TR Serkan Hack v5 2014 - Hile Videosu





[Tıkla İndir - Point Blank Serkan Hack v5]


Şifre / Password: www.myhile.com


[Virüs Taraması - Hile Dosyası]




Yardım veya destek lazımsa ilgili konuya yorum atın, gerekli destek sağlanacaktır :)



10 yorum:

  1. İlk yorum yapan benim sizden bir konuda yardım almak isterim.Uçma hilesi bende çalışmıyor (seri atış fln çalışmıyor ) . Elimizdeki tekliyi yere atmamız mı lazım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Abi uçmuyor. Neden uçmuyor?

    YanıtlaSil
  3. kardeş vh hilesinide koyarsan güzel olur

    YanıtlaSil
  4. Abi neden etkinleş miyor hile?

    YanıtlaSil
  5. abi ben gereken her seyi yapıom oyuna giriom ama çalısmıyor yardım lütfen allah rızası için nolur '!!!

    YanıtlaSil
  6. serkan bey injektor yuklenmio ya

    YanıtlaSil
  7. Sa serkan usta ben Yaptın herşeyi Yapyıorm ona ragmen hile olmu

    yrdm

    YanıtlaSil
  8. Beyler Ben giriyorum programda hack tools tespit edildi oyun kapatılıyor diyor

    YanıtlaSil