Wolfteam TR Sippo d3d Wall Hack İndir 09.03.2014

Etiketler :


Wolfteam TR Sippo d3d Wall Hack İndir 09.03.2014
Wolfteam TR Sippo d3d Wall Hack İndir 09.03.2014

Wolfteam hileleri paylaşımlarına d3d menülü Wall Hack ile devam ediyoruz.
Wolfteam oyununa ait güncel hile arıyorsanız hileyi indirip kullanabilirsiniz.

Wolfteam TR Sippo d3d Wall Hack 2014 - Hile Kullanımı

1- Hile klasörünü sitemizden indirin ve dosyaları çıkarın klasörden.

2- Hile klasöründen çıkan "GCAeria.asi" ve "Buddy2.dll" dosyalarını
Wolfteam oyunun kurulu olduğu bölüme atın.

3- Daha sonra oyuna girin oyuna girince karşınıza bir hata gelecektir.
O hataya karışmadan direk Wolfteam oyununa giriş yapın. 



Teşekkürler RexaR



Wolfteam TR Sippo d3d Wall Hack 2014 - Videolu Anlatım





[Tıkla İndir - Wolfteam Sippo d3d Wall Hack]


Şifre / Password: www.myhile.com


[Virüs Taraması - Hile Dosyası]




Yardım veya destek lazımsa ilgili konuya yorum atın, gerekli destek sağlanacaktır :)



14 yorum:

  1. Win 8 de Çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn ya ben denedım java yuzunden acmıor

      Sil
    2. aynn win 8 de çalışmıor Java ıle ılıgı bısı yuzunden

      Sil
  2. kardeş çalışmayı durdurdu diyo

    YanıtlaSil
  3. bende gösterge kayboluyor

    YanıtlaSil
  4. adsız boşver böylede oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xp 32 Bit de Çalışmıyor Lütfen Yardım!..
      Nasıl Çalıştırabilirim Hata Gelmiyooo

      Sil
  5. on numara beş yıldız çalışıyo amkm laan :D helal olsun myhile.

    YanıtlaSil
  6. abi olmuyo ya bi yardım siyah ekran çıkıyo kapanıyo

    YanıtlaSil
  7. bende direk aşağı alıyor sonra o hile ekranı gidiyor

    YanıtlaSil
  8. Şu gcc mi ne o yazıyı nasıl kaldırabiliriz ya

    YanıtlaSil
  9. Menüyü hangi tuş ile açabilirim?

    YanıtlaSil